info@antikvarium.cz
+420 245 007 128

Poštou při platbě předem 90 Kč
Poštou na dobírku 130 Kč

Osobní převzetí po potvrzení dostupnosti:

  • Novákových 393/16, Praha 8 – Palmovka
  • výdejní doba: po—pá 12:00—20:00
Košík
0
logo
LTC BTC accepted here

10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat, 2005

Zboží již není v nabídce
Název: 10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat
Autor: Kotler, Philip
Nakladatel: Grada
ISBN: 80-247-0969-4
Rok vydání: 2005
Stav: velmi dobrý
Vazba: pevná bez přebalu lesklá
Kategorie: Podnikání a hospodářství
Zboží již není v nabídce
Pokud máte o zboží zájem a chcete být informováni, až bude znovu v nabídce, můžete zadat poptávku zde
Tuto knihu od Vás můžeme koupit dle stavu za cenu kolem 80 Kč. Pokud ji máte zájem prodat ozvěte se nám.
608 217 247 info@antikvarium.cz

Podobné položky:

Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola

náhled knihy - Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola
450 Kč

Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola

náhled knihy - Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola
250 Kč

Marketing

náhled knihy - Marketing
850 Kč

Organizace řízení v podnikové praxi

náhled knihy - Organizace řízení v podnikové praxi
100 Kč

Příručka vedoucího a mistra

náhled knihy - Příručka vedoucího a mistra
230 Kč

Kategorie:

Pokračovat ve výběru zboží
Přejít do košíku
Košík
0