info@antikvarium.cz
+420 245 007 128

Poštou při platbě předem 90 Kč
Poštou na dobírku 130 Kč

Osobní převzetí po potvrzení dostupnosti:

  • Novákových 393/16, Praha 8 – Palmovka
  • výdejní doba: po—pá 12:00—20:00
Košík
0
logo
LTC BTC accepted here

Velký slovník marketingových komunikací, 2012

Zboží již není v nabídce
Název: Velký slovník marketingových komunikací
Autor: Jurášková, Olga
Autor: Horňák, Pavel
Nakladatel: Grada
ISBN: 978-80-247-43
Rok vydání: 2012
Stav: velmi dobrý
Vazba: pevná bez přebalu lesklá
Kategorie: Učebnice > Jazykové slovníky a učebnice
Kategorie: Podnikání a hospodářství
Zboží již není v nabídce
Pokud máte o zboží zájem a chcete být informováni, až bude znovu v nabídce, můžete zadat poptávku zde
Tuto knihu od Vás můžeme koupit dle stavu za cenu kolem 24 Kč. Pokud ji máte zájem prodat ozvěte se nám.
608 217 247 info@antikvarium.cz

Podobné položky:

Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie

náhled knihy - Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
690 Kč

Manažer jako vyjednavač : vyjednáváním ke kooperaci a úspěchům v soutěži

náhled knihy - Manažer jako vyjednavač : vyjednáváním ke kooperaci a úspěchům v soutěži
100 Kč

Nuevo Ven: Libro del alumno - 2x CD

náhled knihy - Nuevo Ven: Libro del alumno - 2x CD
100 Kč

Managing Corporate Ethics

náhled knihy - Managing Corporate Ethics
230 Kč

Kapitoly z frazeologie a idiomatiky moderní spisovné arabštiny

náhled knihy - Kapitoly z frazeologie a idiomatiky moderní spisovné arabštiny
400 Kč

Kategorie:

Pokračovat ve výběru zboží
Přejít do košíku
Košík
0