Osobní převzetí:
Praha 8 - Palmovka / Brno / Zlín

Zaslání českou poštou - platba předem - 90 Kč
- při objednávce nad 700 Kč - ZDARMA
Zaslání českou poštou - dobírka - 130 Kč
Zaslání na Slovensko -platba předem - 120 Kč

info@antikvarium.cz
+420 608 217 247

Košík
0
logo
LTC BTC accepted here

Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie, 2010

Název: Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
Autor: Horňák, Pavel
Nakladatel: VeRBuM
ISBN: 978-80-904273
Rok vydání: 2010
Stav: velmi dobrý
Vazba: pevná bez přebalu lesklá
Kategorie: Odborná > Společnost > Ekonomie / Podnikání
Zboží již není v nabídce
Pokud máte o zboží zájem a chcete být informováni, až bude znovu v nabídce, můžete zadat poptávku zde
Tuto knihu od Vás můžeme koupit dle stavu za cenu kolem 32 Kč. Pokud ji máte zájem prodat ozvěte se nám.
608 217 247 info@antikvarium.cz

Podobné položky:

Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie

náhled knihy - Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
690 Kč

Opava, dáma věčně mladá

náhled knihy - Opava, dáma věčně mladá
80 Kč

Stadión 46 ročník 21

náhled knihy - Stadión 46 ročník 21
50 Kč

Praktikum podnikové ekonomiky pro bakalářské studium

náhled knihy - Praktikum podnikové ekonomiky pro bakalářské studium
80 Kč

Z mladých let : instruktivní skladbičky pro klavír

náhled knihy - Z mladých let : instruktivní skladbičky pro klavír
25 Kč

Kategorie:

Pokračovat ve výběru zboží
Přejít do košíku
Košík
0