info@antikvarium.cz
+420 245 007 128

Poštou při platbě předem 90 Kč
Poštou na dobírku 130 Kč

Osobní převzetí po potvrzení dostupnosti:

  • Novákových 393/16, Praha 8 – Palmovka
  • výdejní doba: po—pá 12:00—20:00
Košík
0
logo
LTC BTC accepted here

Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie, 2010

Zboží již není v nabídce
Název: Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
Autor: Horňák, Pavel
Nakladatel: VeRBuM
ISBN: 978-80-904273
Rok vydání: 2010
Stav: velmi dobrý
Vazba: pevná bez přebalu lesklá
Kategorie: Podnikání a hospodářství
Zboží již není v nabídce
Pokud máte o zboží zájem a chcete být informováni, až bude znovu v nabídce, můžete zadat poptávku zde
Tuto knihu od Vás můžeme koupit dle stavu za cenu kolem 32 Kč. Pokud ji máte zájem prodat ozvěte se nám.
608 217 247 info@antikvarium.cz

Podobné položky:

Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie

náhled knihy - Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
690 Kč

Praktická stylistika

náhled knihy - Praktická stylistika
100 Kč

Proč existuje svět? : existenciálně detektivní pátrání

náhled knihy - Proč existuje svět? : existenciálně detektivní pátrání
290 Kč

Přestavba hospodářského mechanismu v ČSSR : vybrané dokument

náhled knihy - Přestavba hospodářského mechanismu v ČSSR : vybrané dokument
300 Kč

Systémové modelovanie : vysokoškolská učebnica pre vysoké školy ekonomické

náhled knihy - Systémové modelovanie : vysokoškolská učebnica pre vysoké školy ekonomické
400 Kč

Kategorie:

Pokračovat ve výběru zboží
Přejít do košíku
Košík
0