Osobní převzetí - Praha 8 - Palmovka
Poštou do ČR - 90 Kč
- při objednávce nad 700 Kč - ZDARMA
Poštou do SR - 120 Kč
Doběrečné ČR i SR - 40 Kč

info@antikvarium.cz
+420 608 217 247


Košík
0
logo
LTC BTC accepted here

Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie, 2010

Zboží již není v nabídce
Název: Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
Autor: Horňák, Pavel
Nakladatel: VeRBuM
ISBN: 978-80-904273
Rok vydání: 2010
Stav: velmi dobrý
Vazba: pevná bez přebalu lesklá
Kategorie: Podnikání a hospodářství
Zboží již není v nabídce
Pokud máte o zboží zájem a chcete být informováni, až bude znovu v nabídce, můžete zadat poptávku zde
Tuto knihu od Vás můžeme koupit dle stavu za cenu kolem 32 Kč. Pokud ji máte zájem prodat ozvěte se nám.
608 217 247 info@antikvarium.cz

Podobné položky:

Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie

náhled knihy - Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
690 Kč

Výroba ovocných vín v domácnosti

náhled knihy - Výroba ovocných vín v domácnosti
210 Kč

Simply Marketing Communications

náhled knihy - Simply Marketing Communications
90 Kč

Svět byznysu : průřez světem ekonomiky a obchodu

náhled knihy - Svět byznysu : průřez světem ekonomiky a obchodu
200 Kč

Účetnictví pro samouky

náhled knihy - Účetnictví pro samouky
200 Kč

Kategorie:

Pokračovat ve výběru zboží
Přejít do košíku
Košík
0