Praktická příručka pro manažery a podnikatele setkávající se denně s projevy sociální reality, a zároveň moderní učebnice nejen pro studenty vysokých škol ekonomického, technického i humanitního zaměření, kteří se v rámci základních kursů seznamují se sociologickými aspekty své budoucí profesionální dráhy. Autoři se v knize soustřeďují na sociologické aspekty práce, organizace a řízení, na sociální jevy, systémy a instituce spojené s ekonomickými činnostmi a procesy. Zajímá je také sociokulturní systém, sociální stratifikace, metodologie empirických výzkumů. Přínosným tématem je pohled na sociální a pracovní mobilitu, zaměstnanost a pracovní adaptaci. Tematicky doplňuje tuto publikaci kniha Psychologie pro ekonomy, která vznikla na stejném pracovišti Vysoké školy ekonomické v Praze.
62 KčCZK
Tato kniha je za nejnižší cenu v rámci nejlepšího stavu.
Česky
Dobrá
Skladem
Více o knize
Kategorie
Více o vydání
- Rok vydání1997
- NakladatelstvíGrada
- ISBN108071694339
- ISBN139788071694335